Uprzejmie informuję, że w dniu 19 lutego 2020 r. (środa) o godz. 13.30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej, przy ul. Sikorskiego 5 odbędzie się posiedzenie Rady Lokalnej Grupy Działania „ZIELONE SIOŁO”.

Przedmiotem posiedzenia będzie rozpatrzenie wniesionych do Biura LGD „ZIELONE SIOŁO” protestów od oceny Rady LGD „ZIELONE SIOŁO” dokonanej w dniu 21.01.2020 r. dla operacji, złożonych w ramach naboru Nr 2/2019 dla działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Przedsięwzięcie 1 (P.1) „Wsparcie na podejmowanie działalności gospodarczej.

 

 

Zgodnie z § 8 ust. 4 Regulaminu Rady Lokalnej Grupy Działania „ZIELONE SIOŁO” członkowie Rady 7 dni przed terminem posiedzenia powinni mieć możliwość zapoznania się ze wszystkimi dokumentami i materiałami związanymi z posiedzeniem.

Wobec powyższego przedmiotowe dokumenty i materiały dostępne są w Biurze LGD przy ul. Mieczkowskiego 4 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.

Jednocześnie przypominam, że zgodnie z § 5 ust. 1 i ust. 2 Regulaminu Rady, członkowie Rady mają obowiązek uczestniczenia w posiedzeniu.

W przypadku braku możliwości wzięcia udziału w posiedzeniu, członek Rady zawiadamia o tym fakcie Przewodniczącego Rady i Biuro LGD na 2 dni przed terminem posiedzenia.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie posiedzenia przez Przewodniczącego.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wypełnienie przez członków Rady „Oświadczenia o zachowaniu poufności danych i informacji zawartych w projektach”.
  4. Przedstawienie wnioskodawców, którzy złożyli protest od oceny operacji dokonanej przez Radę w dniu 21.01.2020 r. w ramach naboru Nr 2/2019.
  5. Wypełnienie przez członków Rady „Oświadczenia o bezstronności”.
  6. Przedstawienie treści wniesionego protestu od oceny operacji dokonanej przez Radę w dniu 21.01.2020 r. w ramach naboru Nr 2/2019 dotyczącego operacji nr 2/2019/P.1/13.
  7. Przedstawienie treści wniesionego protestu od oceny operacji dokonanej przez Radę w dniu 21.01.2020 r. w ramach naboru Nr 2/2019 dotyczącego operacji nr 2/2019/P.1/12.
  8. Rozpatrzenie protestów oraz weryfikacja wyników oceny projektów dokonanej przez Radę w dniu 21.01.2020 r. w zakresie lokalnego kryterium wyboru operacji wskazanych w protestach.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie rozstrzygnięcia, bądź braku podstaw do zmiany podjętego rozstrzygnięcia dotyczącej operacji nr 2/2019/P.1/13.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie rozstrzygnięcia, bądź braku podstaw do zmiany podjętego rozstrzygnięcia dotyczącej operacji nr 2/2019/P.1/12.
  11. Sporządzenie listy rankingowej projektów w ramach Przedsięwzięcia 1 (P.1) „Wsparcie na podejmowanie działalności gospodarczej” (nabór Nr 2/2019) po dokonanych rozpatrzeniach protestów oraz weryfikacji wniosków.
  12. Sporządzenie listy operacji zgodnych z LSR i wybranych do realizacji oraz listy operacji nie wybranych do realizacji w ramach Przedsięwzięcia 1 (P.1) „Wsparcie na podejmowanie działalności gospodarczej” (nabór Nr 2/2019) po dokonanych rozpatrzeniach protestów oraz weryfikacji wniosków.
  13. Wolne głosy, wnioski i zapytania.
  14. Zamknięcie posiedzenia.

  

                       Z poważaniem

                      /-/ Waldemar Brzostek

                       Przewodniczący Rady